DINA

שלום לכם,

שמי דינה, ואני יועצת ומלווה בשיטת LCHF) Low Carb High Fat).

אני שמחה ונרגשת לספר לכם על העבודה שלי בשיטת LCHF, שמסייעת לאנשים להגיע לבריאותם האופטימלית!

נולדתי וגדלתי בשטוקהולם שבשוודיה. תמיד נהניתי מבישול ומאפייה, ומאז שאני זוכרת את עצמי התעניינתי בתזונה ואף לקחתי כמה קורסים בנושא באוניברסיטת אוּפְּסָלָה. בשנת 1985 עליתי לארץ ועבדתי בתחומים רבים, ממלונות ועד להייטק. אבל, חלומי לפתוח בית קפה משלי ולהגיש ללקוחותיי מאפים ומעדנים שבדיים אותנטיים הביא אותי ללמוד קונדיטוריה במכללת הדסה שבירושלים. במהלך השנים גם התחתנתי, הולדתי שני ילדים ומצאתי שכמו רוב הנשים, הצלחתי להעלות כמה קילוגרמים מיותרים בדרך.

כמובן שבעקבות הידע שצברתי בתזונה ובישול חשבתי שאני יודעת מה היא אכילה נבונה ונכונה, ואיך אוכל לרדת במשקל. אז אכלתי “דגנים-מלאים-בריאים”, “פירות-וירקות”, וגם “הכל-דל-שומן”. שתיתי הרבה מים והתעמלתי מדי פעם. הרגשתי טוב וחיונית, אבל לא הצלחתי להשיל מעלי את הקילוגרמים המיותרים והרופאה שלי דחקה בי להשגיח על רמת הכולסטרול ועל רמת הסוכר בדם, כיוון שאני נמצאת בקבוצת סיכון לסוכרת סוג 2.

התלבטתי מאוד מה עלי לעשות, עד שלפני כמה שנים נתקלתי במקרה בתזונת ה-LCHF. אומר לכם את האמת, היא נשמעה טובה מכדי להיות אמיתית. סגנון החיים LCHF הבטיח שאוכל ליהנות ממזונות רבים וטובים שאהובים עלי מאוד!

יכולתי לאכול עד שובע וליהנות בלי רגשות אשמה ובלי נקיפות מצפון מחמאה, מגבינות שמנות, ואפילו מכוס יין מעת לעת, כל עוד שהפחתתי את צריכת הפחמימות, וויתרתי על לחם, פסטה, ותפוח אדמה.

מגוון המזונות הנפלא שגישת ה-LCHF העמידה לרשותי גרם לי לרצות לנסות את השיטה מיד! אך כיוון שאני אדם סקרן, הרגשתי שעלי לחקור את הרעיון ואת בסיס הביוכימי שלו לפני שאני עורכת שולחן עמוס בכל טוב.

מהר מאוד גיליתי שגישת LCHF מעוגנת היטב במדע, ואף הופכת על ראשם את כל המיתוסים התזונתיים שגדלתי עליהם! התלהבתי מה”אישור” להמשיך ולאכול מאכלים אהובים, ומהר מאוד שמתי לב שאני גם מרגישה הרבה יותר טוב ממה שיכולתי לדמיין! כך התחלתי במהפכה הבריאותית האישית שלי, ומצאתי כיוון מקצועי חדש.

לפני כמה שנים נסעתי לשוודיה ללימודי תזונה והוסמכתי לתזונאית LCHF, ומאז אני מעורבת, בארץ ובעולם, בתזונת LCHF ובסגנון החיים הנלווה לה, ועוזרת לאחרים להשיב את בריאותם, לאזן את מצבם הגופני ולהגיע למשקלם האופטימלי.

אני מציעה ייעוץ וליווי אישי ובקבוצות, הדרכה ותמיכה לכל מי שמעוניין לחיות חיים בריאים באמת, טעימים יותר ומהנים יותר, הרצאות בנושאים שונים שקשורים לתזונה ולבריאותנו, קורס שמתקיים דרך דואר אלקטרוני ועוד.

אני ממשיכה תמיד ללמוד ולהתעמק בנושא, וכמובן, כתבתי ספר בישול שמוקדש לתזונת LCHF.

פנו אלי כדי ללמוד עוד על גישת ה-LCHF לתזונה טובה שהגוף מבין.

אני שמחה להזמינך להצטרף אלי אל מהפכת ה-LCHF!